رزرو خوابگاه و خانه دانشجویی

 

همانطور که در بخش مشاوره و اخذ ویزای تحصیلی اشاره شد، یکی از خدماتی که موسسه به متقاضیان محترم ارائه می نماید رزرو خوابگاه و خانه دانشجویی می باشد. با توجه به شرایط متقاضیان محترم و دانشگاه مورد پذیرش، موسسه برای متقاضیان مبادرت به رزرو خوابگاهی  می نماید که مورد تایید سفارت و دانشگاه کشور مقصد باشد.

موسسه تعالی اندیش راه دانش بعد از گرفتن پذیرش برای دانشجویان عزیز با توجه به درخواست و امکاناتی که برای محل اقامت خود در اتریش در نظر دارند، خوابگاه رزرو می نماید و تمامی مواردی که این خوابگاه از نظر سفارت و صدور ویزا مشکل زا نباشد را در نظر می گیرد. همچنین این خوابگاه ها بصورت مبله و با تمام امکانات از جمله میز، تخت، صندلی، کمد و … و همچنین تمامی امکانات آشپزی می باشد.

رزرو خوابگاه و خانهاین مهم در سریعترین زمان و با توجه به سلیقه و شرایط مالی متقاضیان ویزای تحصیلی اتریش انجام میگردد که ما برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه های اتریش بوسیله یک درخواست کتبی از سوی دانشجو انجام میدهیم. نکته قابل توجه اینکه رزرو خوابگاه و خانه دانشجویی در اتریش از مدارک مهم اخذ ویزای تحصیلی یا ویزای شینگن می باشد.

برای اخذ اجاره نامه خوابگاه در اتریش به نکات زیر توجه بفرمایید:

در کشور اتریش خوابگاه های زیادی برای دانشجو یان وجود دارد که با شرایط و قیمتهای مناسب در اختیار دانشجویان دانشگاه های اتریش قرار داده می‌شوند و بهترین مکان برای زندگی دانشجویی هستند.

هزینه ی پول پیش خوابگاه ها بسته به امکانات آن متفاوت است اما می توان برای آن بازه ای بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو در نظر گرفت.

خوابگاههای دانشجویی در اتریش معمولاً اجاره ثابت دارند که شامل:

علاوه بر آن در بعضی از خوابگاههای دانشجویی اینترنت هم جزء این هزینه‌ها میشود. توجه داشته باشید که اگر اینترنت شامل این هزینه‌ها نبود، شما می‌توانید از تعرفه های اینترنتی مخصوص متقاضیان تحصیل در اتریش و دانشجویان دانشگاه های اتریش که ارزان‌تر از معمول هست، استفاده بفرمایید. حتماً در در این مورد از فروشنده اینترنت بپرسید.
بهترین خوابگاه های دانشجویی در اتریش را از موسسه تعال اندیش راه دانش بخواهید زیرا ما برای شما مناسبترین محل و با کمترین مبلغ اجاره ماهیانه را در نظر داریم.