مشاوره و آموزش های گروهی

 

یکی دیگر از خدماتی که موسسه تعالی اندیش راه دانش به متقاضیان محترم ارائه می نماید، مشاوره و آموزش های گروهی جهت آگاه سازی و همچنین هدایت به صورت صحیح متقاضیان محترم می باشد.موسسه آماده برگزاری مشاوره های گروهی و تخصصی در شهرها و استان های مختلف با توجه به درخواست متقاضیان می باشد و پس از مشخص کردن زمان و مکان مشخص برای هم وطنان عزیز از طریق سایت اطلاع رسانی خواهند کرد. موسسه تعالی اندیش راه دانش با توجه به توانایی های خود، ضرورت و نیاز جامعه،سمینارهای تخصصی در رشته ها و گرایش های مختلف برگزار خواهد کرد تا بتواند در رشد و هر چه پویاتر شدن ایرانیان عزیز قدم کوچکی برداشته باشد.

شرایط و نحوه ی اخذ پذیرش تحصیلی اتریش

مشاوره گروهی از این بابت اهمیت دارد که دانشگاه های مختلف در کشورهای مختلف سیاست ها متفاوتی را اتخاذ می کنند و بر اساس آن امکانات متفاوتی را نیز ارائه می دهند. این کاملا به شما بستگی دارد تا کدام کشور را مد نظر قرار دهید. در صورت مهیا بودن شرایط شما، اخذ پذیرش در آن کشور برای شما انجام خواهد پذیرفت. در این میان ثبت نام هم در دانشگاه هایی ممکن می باشد که شهریه دریافت می کنند هم در دانشگاه های بدون شهریه. شهریه ها نیز در یک بازه تغییر خواهند کرد که می توانید گزینه مطلوب را برای خود انتخاب کنید. اینها موضوعاتی است که در مشاوره گروهی می توان در رابطه با آنها بحث کرد.

در مشاوره های گروهی موسسه تعالی اندیش راه دانش، سعی شده است علاوه بر مشاوره تحصیلی معمول تجربیات و مشکلات دیگر دانشجوها و تجربیات آنها که به درد دیگر دانشجوها ممکن است بخورد، مطرح شود تا دانشجویان به طور واقعی با مشکلات، سختی ها و ابهامات آشنا بشوند.

همچنین یکی دیگر از مزیت های مشاوره گروهی انگیزه گرفتن اعضایی است که در گروه هستند و می توانند یکدیگر را به سمت جلو حرکت دهند و موانع پیشرفت و تحصیل در خارج از کشور را برای یکدیگر فراهم کنند.