[vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]

رتبه بندی دانشگاه های اتریش

 

Country Rank Institution World Rank
1
University of Vienna 151-200
2-3
Medical University of Vienna 201-300
2-3
University of Innsbruck 201-300
4
Vienna University of Technology 301-400
5-6
Medical University of Innsbruck 401-500
5-6
University of Graz 401-500
7
Medical University of Graz 501-600
8-9
Graz University of Technology 601-700
8-9
Johannes Kepler University Linz 601-700
10
University of Veterinary Medicine Vienna 701-800
11
University of Klagenfurt 801-900
12
University of Salzburg 901-1000

[/vc_column_text][vc_separator style=”shadow” border_width=”3″][vc_column_text]

دانشگاه وین اتریش

دانشگاه وین اتریش یکی از دانشگاه های قدیمی در اروپا میباشد که بیش از ۶۵۰ سال قدمت دارد و مقصد بسیاری از متقاضیان تحصیل در اتریش میباشد.

در مورخه 12 مارچ سال 1365 میلادی، دوک رادولف چهارم (موسس)، دانشگاه وین را در امتداد خطوط سوربون فرانسه تأسیس نمود که به نام (Alma Mater Rudolphina Vindobonensis) در منابع تاریخی از آن یاد میشود. اعضای این دانشگاه حتی در ابتدا از مالیات و خدمت سربازی معاف بودند. در حال حاضر، دانشگاه وین شامل 15 دانشکده و چهار مرکز میباشد. بیش از 180 رشته های تحصیلی برای 92،000 دانشجو میباشد.

حدود 9700 کارمند در دانشگاه وین حضور دارند که 6900 نفر از آنها را اعضای هیئت علمی و دانشگاهی تشکیل میدهند، و در بیش از 60 مکان از دانشگاه وین در حال اشتغال میباشند. عمارت بیمارستان عمومی قدیمی از سال 1998 به عنوان پردیس دانشگاه وین در حال خدمت رسانی به دانشگاه میباشد. اگر قصد تحصیل در اتریش را دارید، بدون شک تحصیل در دانشگاه وین را به شما پیشنهاد میکنیم.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

دانشگاه گراتس

دانشگاه گراتس قدیمی ترین و دومین دانشگاه در اتریش است. دانشگاه گراتس تبدیل به یک دانشگاه میان رشته ای شده است.

دانشجویان به علت تنوع رشته های آموزشی در دانشگاه گراتس می توانند زمینه خود را از میان صد زمینه آموزشی انتخاب نمایند.

کارشناسی، کارشناسی ارشد و برنامه های دیپلم و همچنین چندین برنامه تحصیلی پیوسته و تابستان مدارس متعددی به منظور ارائه سازگاری با سیستم های بین المللی تاسیس شده است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

دانشگاه تکنیک وین (TU)

ماموریت دانشگاه فناوری وین “فن آوری برای مردم” از طریق پژوهش است. دانشگاه تکنیک وین تاکید زیادی بر گنجاندن دانشجویان در برنامه های تحقیقاتی (آموزش مبتنی بر پژوهش) دارد. دانشگاه فناوری وین بزرگترین دانشگاه فنی و علمی در اتریش است که خود را به عنوان یک موسسه تحقیقاتی درجه اول می بیند. طیف گسترده ای از تحقیقات علمی در این دانشگاه انجام می پذیرد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_column_text]

دانشگاه اینسبروک

دانشگاه جهانی اینسبروک در رتبه ۲۸۶ در کل جهان قرار دارد و به لحاظ دانشجویان بین المللی حتی نسبت به دانشگاه وین نیز برتری دارد. این دانشگاه در بین ۳۵ دانشگاه برتر از نظر تعداد دانشجویان بین المللی و در میان ۹۵ دانشگاه برتر به لحاظ تعداد اعضای هیات علمی بین المللی آن قرار دارد. تعداد کل دانشجویان این دانشگاه در حدود ۲۸ هزار نفر است و سومین دانشگاه بزرگ در اتریش است. دانشکده های آن در سراسر شهر جذاب اینسبروک و به سمت غرب کشور گسترش یافته است، که به عنوان یکی از مراکز مهم ورزش های زمستانی شناخته می شود. با توجه به موقعیت این دانشگاه که محصور در کوه ها است، به ویژه در زمینه تحقیقات کوه شناخته شده است.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *