زندگی در اتریش

اتریش دارای یکی از محکمترین اقتصادهای اروپا میباشد بطوری که نرخ تورم تنها ۰٫۵% و درصد بیکاری در این کشور بسیار پایین میباشد به همین دلیل مردم به خوبی از پس هزینه زندگی در کشور اتریش بر می آیند. زبان رسمی اتریش، آلمانی و واحد پول این کشور یورو است اتریش دارای رتبه هفتم ثروتمندترین کشورهای جهان میباشد که اقتصاد و صنعت عالی، کشور اتریش را در صدر پیشرفته ترین کشورهای صنعتی با هزینه معقول قرار داده است.

 از نظر اقتصادی بطور کلی اتریش در بین تمامی کشور های جهان دارای رتبه اقتصادی چهاردهم میباشد اتریش کشوری سرسبز در اروپا است و مهد تمدن موسیقی و هنر دنیا محسوب می گردد. پایتخت اتریش شهر وین است که با کشورهای آلمان، چک، اسلوواکی، مجارستان، ایتالیا، اسلوونی و سوئیس همسایه است. جمعیت اتریش حدود ۵/۸ میلیون نفر می باشد زبان این کشور آلمانی و اکثر مردم به زبان انگلیسی آشنایی دارند. واحد پول در اتریش یورو است. کشور اتریش از ۹ ایالت تشکیل شده است.

 آب و هوای کشور اتریش معتدل می باشد ولی بعلت وجود کوههای بلند آب و هوا در ایام سال متغیر است. هنر شاخصه برتر در معرفی اتریش در جهان می باشد و هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از مکانهای دیدینی و رفتن به ارکسترهای موسیقی از این کشور بازدید بعمل می آورند.

با ما در تماس باشید 

۰۲۱۸۸۶۹۸۲۴۵