شرایط ویزای همراه اتریش و فنلاند

شرایط ویزای همراه اتریش و فنلاند

 

اخذ پذیرش تحصیلی | تعالی اندیش راه دانش : کشور اتریش و فنلاند یکی از مقاصد تحصیلی برای بیشتر افراد در سراسر دنیا می باشد و سالانه دانشجویان زیادی درخواست پذیرش در دانشگاه های این کشور را ثبت می کنند. در برخی از موارد بعد از پذیرش ویزا فرد می خواهد همسر یا فرزند خود را به عنوان همراه با خود ببرد که در این صورت باید درخواست ویزای همراه را ثبت کند.

امروزه که شرایط تحصیل در بیشتر کشورهای اروپایی برای ایران فراهم شده است ممکن است افراد با شرایط اخذ ویزا و اینکه آیا می توانند کسی را به عنوان همراه با خود ببرند آشنایی کاملی نداشته باشند. اگر در خصوص شرایط اخذ ویزا برای همراه دو کشور اتریش و فنلاند سوالاتی مغز شما را درگیر کرده و یا اینکه بدانید ویزای همراه به چه کسانی تعلق می گیرد.

ویزای همراه اتریش و فنلاند به چه کسانی تعلق می گیرد

به طور کلی افرادی که به قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های اتریش و فنلاند را دارند می توانند در صورتی که متاهل هستند و یا فرزند زیر ۱۸ سال دارند برای آن ها نیز درخواست ویزا کنند‌. اگر بخواهید همسر و فرزندان خود را به عنوان همراه با خود ببرید شرط سنی خیلی مهم است. همسر باید حداقل ۲۱ سال سن و فرزندان مجرد زیر ۱۸ سال داشته باشند.

در کشور اتریش و فنلاند همراه به شخصی گفته می شود که مثلا افرادی که انواع اقامت بلند مدت این کشورها را دارند که این افراد می توان برای افراد خانواده ی خود درخواست الحاق کنند. این افراد باید دارای شرایط زیر باشند تا بتوانند برای افراد همراه خود درخواست ویزا کنند.

افراد دارای کارت قرمز سفید قرمز

افراد دارای کارت آبی یا بلوکارت

افراد دارای کارت قرمز سفید قرمز پلاس

افراد خود اشتغال

افرادی که صاحب مشاغل سودآور باشند.

محققانی که اقامت گرفته اند.

نحوه درخواست ویزا همراه توسط افراد دارای اقامت بلند مدت

افرادی که می خواهند از ویزا همراه برای خانواده خود در کشور اتریش و فنلاند استفاده کنند لازم است که ابتدا درخواست خود را سفارت این دو کشور بفرستند. سفارت این کشورها پس از اینکه درخواست را بررسی نمود و از درست بودن و صحت درخواست متقاضی، مدارک را به مراجع ذیصلاح در کشور اتریش و فنلاند می فرستد. پاسخ نهایی این درخواست پس از انجام پروسه های قانونی داده میشود و سفارت دولت اتریش و فنلاند اعلام می گردد و سفارت نتیجه درخواست را به متقاضی اعلام می کند.

اگر فردی پاسپورت این دو کشور را داشته باشد و بخواهد برای خانواده خود درخواست اقامت کند و یا اینکه خود شخص اقامت معتبری داشته باشد می تواند با رعایت شرایط لازم برای خانواده ی خود هم درخواست الحاق را انجام دهد.

ویزای همراه برای تـحصیـل در اتـریـش و فنـلانـد

در قوانین مهاجرتی کشور اتریش و فنلاند به شرایط و نحوه درخواست ویزای همراه به طور کامل پرداخته شده است و طبق قوانین این کشورها دانشجویان می توانند برای همراهان خود درخواست اقامت کنند. مدت این اقامت دقیقا برابر با مدت زمان پایان تحصیل دانشجو می باشد. در چنین شرایطی ابتدا باید دانشجو کارهای ویزا و اقامت خود را کاملا در هر کدام از کشورهای اتریش و فنلاند انجام دهد و پس از آنکه در کشورهای مذکور مستقر شد می تواند برای همراهان خود درخواست ویزا دهد.

بر اساس قوانین این کشور دانشجو نمی تواند همزمان با ویزای خودش، ویزای همراه را هم همزمان ارسال کند و باید دانشجو وارد این کشورها شود و شروع به تحصیل کند پس همراه وارد شود. این نوع ویزاها دارای شرایط خاصی هستند یعنی دانشجو باید از عهده تمکن مالی افراد همراه بربیاید و در حساب خود مقدار مشخصی داشته باشد تا بتواند برای خانواده خود درخواست ملحق شدن بدهد.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد اقامت همراه این است که این دولت اجازه می دهد که همراه به صورت تمام وقت کار کند. والدین دانشجو برای دیدن فرزندان خود می توانند درخواست اخذ ویزای توریستی کنند و مدارک دال بر اقامت فرزند خود ارائه دهند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای همراه اتریش و فنلاند

همانطور که گفتیم کشور اتریش و فنلاند به تمام افرادی که در این کشور اقامت دارند اجازه بردن همراه را داده است. ویزای همراه پس از اقامت فرد امکان پذیر است. در برخی از موارد که فرد تمکن مالی بالایی دارد می تواند به صورت همزمان برای کل خانواده خود درخواست ویزا کند. این ویزاها شامل تکمیل مدارک و شرایطی است که حتما باید متقاضی و همراه داشته باشند تا بتوان فرم های درخواست را ارسال نمود‌ این شرایط و مدارک شامل موارد زیر هستند.

فرم ویزای همراه به صورت کامل و واضح تکمیل شود.

درآمد کافی و تمکن مالی کافی که برای همسر و فرزندان متفاوت است و به ازای هر فرزند مقادیر آن افزایش پیدا می کند.

بیمه درمانی با سقف مشخص شده برای پوشش

دارا بودن محل سکونت مناسب بر طبق استانداردهای محلی

شناسنامه و عکس متقاضی که شش ماه از آن نگذشته باشد.

ارائه سند مالی

مدارکی دال بر محل اقامت

استاندارد مانند مدارک معتبر اجاره خانه و یا سند ملک

ارائه کارت اقامت شخص اصلی

داشتن مدرک زبان آلمانی سطح A1

برای افراد زیر داشتن مدرک زبان الزامی نیست

کودکان زیر ۱۴ سال

افراد داری مشکلات جسمی و روحی

اعضای خانواده دارندگان کارت قرمز سفید قرمز که جزء کارکنان بسیار ماهر هستند.

دارندگان کارت آبی اروپا

دانشجویانی که فرزند دختر کم سن و سال دارند زودتر می توانند برای اخذ ویزا برای او اقدام کنند و حتی زودتر هم به نتیجه می رسند.

اعضای خانواده همراه

در پایان انواع ویزاهای رایج برای مهاجرت به کشور اتریش و فنلاند متفاوت هستند و افراد می توانند از طریق کار، سرمایه گذاری، تحصیل و ازدواج اقامت این کشور را دریافت کنند و پس از اقامت در صورت داشتن شرایط درخواست الحاق همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را نیز داشته باشند .

پس از ۶ ماه همراه می تواند وارد این کشورها شود و این زمانی است که کار اقامت و امور شهروندی متقاضی کاملا انجام شده و از همه لحاظ می تواند برای ملحق شدن خانواده خود اقدام کند. زمان تقریبی رسیدگی به این ویزاها حدود دو ماه می باشد که پس از ثبت و بررسی نتیجه آن از طریق سفارت خانه ها اعلام می شود. از آنجا که شرایط اخذ هر ویزایی متفاوت است پس برای اطلاع از اطلاعات تکمیلی در این خصوص می توانید به موسسه تعالی اندیش راه دانش مراجعه کنید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند

هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Call Now Buttonمشاوره رایگان