مهاجرت به اتریش و فنلاند

مهاجرت به اتریش و فنلاند

مهاجرت به اتریش و فنلاند خواست و آرزوی بسیاری از افراد است. زیرا این دو کشور از لحاظ اقتصادی و آموزشی و شرایط زندگی شهروندان در بالاترین رتبه های جدول رتبه بندی جهانی در زمینه های ذکر شده می باشند. شرایط مهاجرت به این کشورها برای ما ایرانیان شاید اندکی پیچیده و زمان بر باشد اما غیر ممکن نخواهد بود. افراد می توانند با اخذ نوع ویزایی که مد نظرشان است برای مهاجرت و اقامت دائم در این کشورها اقدام نمایند.

شرایط مهاجرت به فنلاند

شرایط مهاجرت به فنلاند بر خلاف بسیاری از کشورهای اروپایی به هیچ عنوان سخت و زمان برنیست. هر شخصی که خواهان مهاجرت به این کشور باشد می تواند از راه های زیادی اقدام کند. این راه ها شامل: اخذ ویزای تحصیلی، اخذ ویزای کاری، اخذ اقامت از طریق ازدواج و تولد می باشند. اولین ویزایی که به افراد داده خواهد شد ویزای ۹۰ روزه است. برای ثبت درخواست مهاجرت به فنلاند باید به کنسولگری ها و وزارتخانه ها و یا ایستگاه های پلیس مهاجرتی این کشور در کشور محل اقامت خود مراجعه کرد.

برای شهروندان اروپایی گرفتن ویزا و مهاجرت به این کشور کار سختی نخواهد بود اما برای افرادی که در کشورهایی غیر از اتحادیه اروپا زندگی می کنند کار اندکی پیچیده می شود.

مزایای مهاجرت به فنلاند

۱: پاسپورت کشور فنلاند دارای اعتبار و ارزش بین المللی است.

۲: با گرفتن ویزای این کشور می توان بدون اخذ روادید به ۱۲۷ کشور جهان سفر کرد.

۳: در صورت اخذ اقامت این کشور می توان از امکانات رفاهی سطح بالای این کشور استفاده کرد.

۴: این کشور یکی از زیبا ترین و سرسبز ترین کشورهای اتحادیه اروپا است. که دارای آب و هوای معتدل و مطلوبی برای گذراندن روزهای تعطیل است.

نکته: پاسپورت این کشور به طور مشترک با کشورهای آلمان و لوکزامبورگ و اسپانیا در رتبه دوم معتبر ترین پاسپورت های جهان قرار دارد.

دو نمونه از بهترین و سریع ترین راه های مهاجرت به این کشور عبارتند از:

۱: گرفتن ویزای کار برای رفتن به فنلاند:

گرفتن ویزای کار یکی از مطمئن ترین و آسان ترین راه های مهاجرت به فنلاند است زیرا این کشور از شرایط اقتصادی مطلوبی برخوردار است و وضعیت دستمزدهای کارگری هر ساله روبه ازدیاد است. متقاضیان کار می توانند با یافتن کاری مناسب شرایط مهاجرت دائم خود را به این کشور مهیا کنند. مدارک لازم برای دریافت مجوز کار در کشور مذکور عبارتند از:

۱: تهیه فرم درخواست ویزای D

۲: گرفتن یک پاسپورت معتبر

۳: داشتن بیمه مسافرتی

۴: داشتن گواهی عدم سوء پیشینه

۵: داشتن گواهی توانایی مالی

۶: تهیه و پرداخت هزینه درخواست ویزا

۲: گرفتن ویزای تحصیلی برای مهاجرت به فنلاند

گرفتن ویزا برای تحصیل یکی دیگر از راه های است که افراد می توانند به وسیله آن شرایط مهاجرت به این کشور را برای خود مهیا کنند زیرا فنلاند از شرایطی عالی و مطلوب برای تحصیل و آموزش برخوردار است. متقاضیان بعد از دریافت پذیرش از یکی از دانشگاه های این کشور باید مدارک زیر را تهیه کنند:

۱: تهیه فرم درخواست تحصیلی

۲: ارائه نامه پذیرش

۳: گرفتن پاسپورت ملی

۴: ارائه گواهی تمکن

۵: ارائه گواهی سلامت

۶: ارائه گواهی عدم سوء پیشینه

۷: ارائه کپی مدارک تحصیلی خود

۸: ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا

شرایط مهاجرت به اتریش

 

مهاجرت به اتریش برای افرادی که قصد اقامت در یک کشور اروپایی را دارد بهترین گزینه می باشد. با مهاجرت به این کشور شما می توانید از امکانات رفاهی و آموزشی یکی از ثروتمندترین کشورهای اتحادیه اروپا و جهان بهره مند شوید. این کشور هر ساله پذ یرای افراد زیادی از سراسر دنیا برای اقامت و زندگی می باشد. روش های زیادی برای مهاجرت در این کشور وجود دارد از جمله این راه ها: گرفتن ویزای کار، گرفتن ویزای تحصیلی، ازدواج و به دنیا آوردن فرزند در این کشور و همچنین سرمایه گذاری می باشند.

نکته: سالانه میزان زیادی از شهروندان کشورهای دیگر اتریش را برای مهاجرت و اقامت دائم خود در نظر خواهند گرفت. این نکته یک دلیل قابل توجه دارد و آن داشتن شرایط عالی و مطلوب برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی است.

مزایای مهاجرت با اتریش

مهاجرت به اتریش و زندگی دائم در این کشور دارای مزایای بی شماری است. این کشور زیبا در قلب اروپا قرار دارد و از لحاظ فرهنگی و اقتصادی و شرایط تحصیلی و آموزشی جزء برترین کشورهای جهان محسوب می شود. پایتخت این کشور جذاب بارها به عنوان زیباترین شهر دنیا معرفی شده است. مطالب ذکر شده تنها قسمتی از مزایای زندگی در این کشور هستند. مزایای مهم دیگری وجود دارند که عبارتند از:

۱: دارای بهترین و لذیذترین غذاهای سنتی جهان است.

۲: دارای سیستم حمل و نقل عمومی منظم و پیشرفته می باشد.

۳: دارای بهترین و پیشرفته ترین سیستم بهداشتی در کل اروپا است. همچنین همه شهروندان تحت پوشش بیمه درمانی قرار دارند.

۴: داشتن کیفیت بالای زندگی.

۵: مهیا بودن انواع امکانات تفریحی برای شهروندان در روزهای تعطیل و پایان هفته.

۶: از بهترین و مطلوب ترین آب و هوای جهان برخوردار است.

سختی های رفتن به اتریش

مهاجرت به اتریش طبعا مانند مهاجرت و اقامت در هر کشوری دیگر دارای معایبی می باشد. در میان همه مزایایی که در باره زندگی در این کشور شرح داده ایم بد نیست به ذکرچند نمونه از معایب مهاجرت به این کشور بپردازیم.

۱: پیدا کردن شغل به عنوان یک خارجی و در صورتی که تسلطی بر زبان آلمانی نداشته باشید بسیار مشکل خواهد بود زیرا زبان رسمی این کشور آلمانی است.

۲: هزینه بالای زندگی در این کشور بخصوص در پایتخت برای کارگران بین المللی بسیار بالا است.

۳: صحبت نکردن بیشتر مردم به زبان انگلیسی یکی دیگر از معضلات مهاجرت به این کشور است. زیرا افراد مجبور خواهند بود برای برقراری ارتباط زبان آلمانی را یاد بگیرند.

۴: مالیات بالا یکی دیگر از معایب اقامت و زندگی در اتریش است. شاید میزان مالیات برای شهروندان بومی این کشور امری طبیعی باشد اما قطعا برای یک کارگر مهاجر غیر طبیعی و آزاردهنده خواهد بود.

برای مهاجرت و اخذ ویزای مناسب با شرایط خود می توانید با مشاورین زبده و با تجربه سایت تعالی دانش تماس بگیرید تا از تجربه و دانش آن ها در این زمینه استفاده های لازم را ببرید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند

هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Call Now Buttonمشاوره رایگان