مشاوره تحصیل در خارج رایگان

 

موسسه تعالی اندیش راه دانش در راستای رشد و تعالی متقاضیان موسسه و جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف مشترک بین متقاضیان محترم و موسسه، مشاوره تحصیل در خارج رایگان را توسط مجرب ترین مشاوران در زمینه اعزام دانشجو خدمات ارائه می نماید تا از این طریق بتواند خدماتی درخور متقاضیان محترم ارائه نماید. زمان مشاوره برای متقاضیان محترم ۲۰ دقیقه می باشد و مشاوران موسسه با توجه به شرایط متقاضی و درخواست متقاضی تلاش خواهند کرد به تمامی سوالات و ابهامات متقاضی پاسخ دهند.

تحصیل در خارج

دانشگاه های مختلف در کشورهای مختلف سیاست ها متفاوتی را اتخاذ می کنند و بر اساس آن امکانات متفاوتی را نیز ارائه می دهند. این کاملا به شما بستگی دارد تا کدام کشور را مد نظر قرار دهید. در صورت مهیا بودن شرایط شما، اخذ پذیرش در آن کشور برای شما انجام خواهد پذیرفت. در این میان ثبت نام هم در دانشگاه هایی ممکن می باشد که شهریه دریافت می کنند هم در دانشگاه های بدون شهریه. شهریه ها نیز در یک بازه تغییر خواهند کرد که می توانید گزینه مطلوب را برای خود انتخاب کنید.

چرا تحصیل در خارج؟

دلایل زیادی هست که چرا دوره های تحصیل در اتریش دارند اینقدر محبوب میشوند. جذابیت های این نوع تحصیل برای بیشتر دانشجویان بین المللی معمولاً ترکیبی است از بهره مندی از یک آموزش باکیفیت، تجربه ی غوطه ور شدن در یک فرهنگ جدید (و اغلب یک زبان جدید)، به دست آوردن طرز فکر جهانی و وسعت دادن به چشم انداز آینده ی شغلی.

عده ای از این که وطن خود را ترک کنند و راهی کشور غریبه شوند هراس دارند، اما باید گفت درس خواندن در خارج از کشور یک چالش مهیج نیز هست و معمولاً منجر به رسیدن به فرصت های شغلی بهتر و درک وسیعتر از ساز و کار جهان میشود. نوع تجربه ای که طی زندگیتان در خارج به دست می آورید، بسته به جایی که میروید تفاوت اساسی خواهد داشت. پس مقصدتان را حتماً بر اساس علایق شخصیتان و همچنین اعتبار آکادمیک کشور مقصد انتخاب کنید تا یک توازن سالم بین کار و تفریح برقرار کنید

تحصیل در خارج

کجا ادامه تحصیل بدم؟

انتخاب جایی که دوست دارید درس بخوانید همیشه کار آسانی نیست. شما باید علاوه بر علایق شخصیتان جنبه های عملیای مانند هزینه های تحصیل در آنجا (شهریه و هزینه های زندگی)، وضعیت شغلی پس از فارغ التحصیلی (این که آیا بازار کار خوب است؟) و امنیت و رفاه کلی را در نظر بگیرید

همچنین باید به این فکر کنید که دوست دارید در طول تحصیل چه نوع لایف استایلی داشته باشید. دوست دارید در شهری بزرگ زندگی کنید یا در یک شهر کوچک و دانشگاهی؟ دوست دارید دم دستتان هنر و فرهنگ باشد یا سالن های ورزشی درجه یک؟ هر علایقی که دارید، اطمینان حاصل کنید آنها را با مقصد تحصیلیتان مچ کرده اید تا برای بردن لذت کامل از این تجربه ی بین المللی بهترین فرصت را به خودتان داده باشید

تحصیل در خارج چقدر هزینه دارد؟

برای محاسبه ی خرج تحصیل در خارج، باید متوسط شهریه دانشجویان بین المللی در کشور مورد نظرتان و هزینه ی زندگی در آنجا را لحاظ کنید

در برخی کشورها اصلاً شهریه گرفته نمیشود. آلمان که در آن تحصیل در مقطع لیسانس برای همه رایگان است، و تعدادی از کشورهای نوردیک مانند فنلاند از جمله مهمترین هاشان هستند.

برای نمونه، میانگین شهریه ی دانشجویان بین المللی مشغول به تحصیل در بریتانیا ۱۲هزار پوند (۱۸،۲۰۰ دلار) در سال است و برای هزینه های زندگی به ۷هزار پوند (۱۰،۶۰۰ دلار) در سال احتیاج است. در آمریکا میانگین شهریه ۲۸،۵۰۰ دلار در سال و بودجه ی پیشنهادشده برای پوشش هزینه های زندگی ۱۵هزار دلار در سال است. در کنار اعداد و ارقام، این را هم به یاد داشته باشید که دوره های لیسانس در آمریکا معمولاً چهار سال کامل طول میکشند

آیا می توانم کمک هزینه تحصیلی دریافت کنم؟

هرچند ممکن است گرفتن وام دانشجویی برای تأمین هزینه های تحصیل برای دانشجویان بین المللی سخت باشد، اما بیشمار فرصت دیگر وجود دارد که بتوان با هزینه ی کمتری در خارج تحصیل کرد، فرصت هایی مانند بورس، فلوشیپ، استودنتشیپ، اسپانسرشیپ، گرنت و بورسری.

دانشگاه انتخابیتان شاید بهترین جا برای پیدا کردن اطلاعات مربوط به فاند مورد نظر شما باشد، پس حتماً سایت دانشگاه را زیر و رو کنید تا توصیه ها را بیابید، یا مستقیماً با دانشگاه تماس بگیرید. همچنین اطلاعات مربوط به بورس هایی که از طرف دانشگاه و سازمان های خارج از دانشگاه اعطا میشود به همراه توضیح شرایط لازم برای درخواست و چگونگی درخواست در سایت دانشگاه قرار میگیرد.

بسیاری از بورس ها بر مبنای شایستگی آکادمیک اعطا میشوند و رقابت بر سرشان بالا است. تعداد زیادی بورس نیز دانشجویانی از گروههای خاص را هدف قرار میدهند، مثلاً دانشجویان کشورهای در حال توسعه و زنانی که در رشته های پرمردتر درس میخوانند.

تحصیل در خارج

مشاوره تحصیل در خارج – از کجا شروع کنم؟

پروسه اخذ پذیرش در دانشگاه از آنجا آغاز می شود که شما با ما تماس میگیرید و اطلاعات تحصیلی خودتان را به کارشناسان ما اعلام میکنید و ما بر اساس آن به شما اعلام می کنیم که شما چه انتخاب هایی خواهید داشت. هر چه دقت بیشتری در ارائه اطلاعات داشته باشید نتیجه بهتری نیز دریافت خواهید کرد.

پس از اخذ پذیرش موسسه تعالی اندیش راه دانش برای برای اخذ ویزا و انجام کارهای اقامتی شما وارد عمل می شود. اقامت شما بر اساس تحصیل در فنلاند یا کشور دیگه مربوطه انجام می پذیرد و پس از اخذ اقامت آن کشور عبور و مرور شما بدون مشکل و محدودیت خواهد بود. باید دقت داشته باشید که در صورت اخذ پذیرش در دانشگاه های خارجی اخذ معدل مناسب لازم می باشد در غیر اینصورت اقامت شما با مشکل روبرو می شود. به همان ترتیب اخذ معدل های مناسب شما را در دریافت بورس های تحصیلی کمک خواهد کرد. با اخذ معدل های بالا راه برای تحصیل در دانشگاه های بهتر برای مقاطع بالاتر نیز مهیا خواهد شد.

این ها تنها کمی از دغدغه های ذهنی افرادی است که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند. برای بررسی گزینه های مناسب تحصیل در خارج از کشور با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از مشاوره های کاملا رایگان باتجربه های این حرفه بهره مند شوید.