ثبت شرکت در زمان تحصیل اتریش و فنلاند

ثبت شرکت در زمان تحصیل اتریش و فنلاند

ثبت شرکت در زمان تحصیل اتریش و فنلاند باعث ایجاد یک کسب و کار پر سود خواهد شد. به علت اقتصاد پویایی که این دو کشور از آن برخوردار هستند سالانه عده زیادی از افراد در سراسر جهان متقاضی راه اندازی کسب و کار در آن ها هستند. هر چند قوانین موجود در این کشورها فعالیت اقتصادی را برای افراد خارجی مهیا کرده است اما این پروسه شرایط خاص خود را دارد که افراد برای دریافت اجازه فعالیت باید همه این شرایط را طی کنند.

شرایط ثبت شرکت در زمان تحصیل در فنلاند

۱: مهم ترین نکته در رابطه با شرایط ثبت شرکت در فنلاند از این قرار است که افراد باید یک طرح عالی و کاربردی تجاری را در دست داشته باشند و آن را به سازمان ها و ادارات مربوطه این کشور ارائه دهند.

۲: طرح ارائه شده باید دارای منافع مالی برای این کشور باشد.

۳: بسته به نوع شرکتی که فرد خواهان ثبت آن است باید مبلغی وجه در دست داشته باشد.

۴: طرح ارائه شده باعث رونق اقتصادی در این کشور شود.

۵: طرح پیشنهادی باعث اشتغال زایی در این کشور شود.

گزینه های موجود برای ثبت شرکت در کشور فنلاند

برای تاسیس شرکت در زمان تحصیل در فنلاند مانند همه کشورهای جهان گزینه های متعددی وجود دارد که با توجه به نوع فعالیت و ابعاد فعالیت و بسیاری موارد دیگر با هم متفاوت می باشند. انتخاب نوع شرکت برای سرمایه گذاران خارجی بسیار مهم است. به همین دلیل لازم است قبل از انجام هر اقدامی با یک مشاور و وکیل با تجربه در این زمینه مشورت شود. انواع شرکت های موجود در این کشور به شرح زیر می باشند:

۱: شرکت با مسئولیت فردی کم و محدود

این نوع شرکت از مهم ترین و رایج ترین شرکت ها برای ثبت می باشند که سهامداران آن هیچ گونه مسئولیت شخصی در برابر تعهدات شرکت نخواهند داشت.

۲: شرکت های خصوصی

از جمله ساده ترین راه های ثبت شرکت در این کشور درخواست و ثبت نام برای راه اندازی شرکت خصوصی می باشد. برای راه اندازی این نوع شرکت نیازی به ارائه سرمایه اولیه نمی باشد و همه مسئولیت های شرکت بر عهده موسس شرکت می باشد. ثبت این نوع شرکت ها برای افرادی که هم زمان به تحصیل در این کشور مشغول هستند مناسب است.

۳: شرکت سهامی عام

این نوع شرکت ها بسیار بزرگ می باشند که شرایط انواع فعالیت و کار در آن ها مهیا است. مسئولیت در این شرکت ها بسیار اندک می باشد.

هزینه ثبت شرکت در زمان تحصیل فنلاند

برای ثبت شرکت در زمان تحصیل در فنلاند هزینه بالایی لازم نیست. اما بهتر است شخص متقاضی به عنوان هزینه اولیه مبلغی در حدود ۱۰۰۰۰۰ یورو در دست داشته باشد. هزینه ثبت نام آنلاین و سرمایه اولیه و هزینه های جانبی از جمله هزینه هایی هستند که برای ثبت یک شرکت باید در نظر گرفت. منظور از هزینه های جانبی هزینه دستمزد وکیل و مشاور است که این نوع هزینه ها توافقی می باشند و وکلا به میزان کاری که بر روی پرونده شخص انجام می دهند هزینه را به صورت ساعتی محاسبه خواهند کرد.

مزایای ثبت شرکت در زمان تحصیل فنلاند

۱: دریافت پایین مالیات از شرکت ها توسط دولت

۲: امنیت بسیار بالای سرمایه گذاری و کاری

۳: سرمایه گذاری در منطقه شنگن

۴: در دسترس بودن بازارهای بزرگ جهانی

۵: کسب درآمد بالا

۶: وجود یک سیستم حمل و نقل عالی و پیشرفته

۷: سطح بالای کیفیت زندگی در این کشور

گزینه های موجود برای ثبت شرکت در زمان تحصیل اتریش

شرایط درخواست برای ثبت شرکت در زمان تحصیل اتریش متفاوت است. نکته قابل توجه این است که شرکت های مختلفی برای درخواست ثبت وجود دارند که عبارتند از:

۱: شرکت ها با مسئولیت محدود

۲: شرکت هایی که قوانین اروپا را دارا هستند

۳: شرکت های سهامی عام

۴: شرکت با مشارکت کم و محدود

۵: شرکت با مشارکت های عمومی

۶: شرکت با مشارکت های غیر فعال

۷: شرکت از نوع مشارکت مدنی

حداقل هزینه برای ثبت شرکت در کشور اتریش

لازمه ثبت شرکت در اتریش فراهم کردن مقدمات آن است. مهم ترین شرایط لازم برای این کار داشتن سرمایه اولیه است. ثبت شرکت در این کشور با توجه به نوع آن هزینه های متفاوتی را می طلبد. به طور کلی با داشتن هزینه ای در حدود ۴۰۰۰یورو می توان شرکت مورد نظر خود را در این کشور به ثبت رساند. این هزینه در واقع هزینه اولیه برای ثبت شرکت است و باید سرمایه و وجه بیشتری برای تمکن مالی و آغاز به کار شرکت اختصاص داد.

مراحل ثبت شرکت در زمان تحصیل اتریش

۱: نوع شرکت درخواستی برای ثبت باید به طور دقیق تعیین شود.

۲: آدرس و محل شرکت و منطقه و شهری که شرکت قرار است در آن تاسیس شود تعیین شود.

۳: اطلاعات شخصی فرد که متقاضی ثبت شرکت است باید دقیق ارائه شود.

۴: نوع شرکت و نام انتخابی آن باید به طور دقیق ارائه شود.

۵: تنظیم اساسنامه برای شرکت

۶: تنظیم و افتتاح حساب بانکی به نام شرکت

۷: پرداخت کردن هزینه های اولیه و جانبی شرکت

۸: ثبت شرکت

آیا ثبت شرکت در زمان تحصیل اتریش باعث اخذ اقامت در این کشور می شود؟

ثبت شرکت در زمان تحصیل در اتریش در شرایطی خاص و بعد از گذشت مدت زمانی معلوم می تواند منجر به اخذ اقامت در این کشور شود. اشخاص یا دانشجویانی که مطابق با رشته تحصیلی خود اقدام به تاسیس شرکت می کنند و از این طریق کسب و کاری موفق راه اندازی کرده اند و همچنین کار آن ها باعث به وجود آمدن شرایط کار برای افراد بیشتری شده است و رونق اقتصادی برای کشور اتریش را به دنبال داشته است می توانند اقامت دائم خود و خانواده شان را دریافت نمایند.

هر چند راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در این کشورها در زمان تحصیل کار دشواری به نظر نمی رسد اما لازم است که در این رابطه اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار داشته باشید و همچنین به قوانین این کشورها در این زمینه آشنا باشید. به همین منظور سایت تعالی اندیش راه دانش برای آگاهی و دادن مشاوره به افراد متقاضی این کار راه اندازی شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات با مشاوران و وکلای باتجربه در این سایت تماس بگیرید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند

هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Call Now Buttonمشاوره رایگان