معرفی رشته های انگلیسی در اتریش

معرفی رشته های انگلیسی در اتریش

 

تحصیل در اتریش | تحصیل کارشناسی ارشد در اتریش | تعالی اندیش راه دانش :تحصیل در کشور اتریش به رشته های زبان انگلیسی راهی است که شما می توانید به اقامت این کشور دست پیدا کنید. امروزه مهاجرت به قصد تحصیل به کشورهای اروپایی به خصوص کشورهای حوزه شینگن زیاد شده است. یکی از این کشورهای ثروتمند اتریش است.

سوالات زیادی که ممکن است برای متقاضی پیش بیاید:

• اینکه شرایط رشته های انگلیسی در اتریش چیست؟

• افراد با چه محدوده سنی می توانند در دانشگاه های این کشور پذیرش شوند؟

• آیا برای تحصیل در رشته های انگلیسی مدرک خاصی نیاز است؟

• هزینه های تحصیل در دانشگاه های معتبر چقدر است؟

در واقع این قبیل سوالات قبل از اقدام به پذیرش در دانشگاه ها برای هر متقاضی پیش می آید. هر متقاضی که از کشورهای دیگر بخواهد به قصد تحصیل وارد کشور اتریش شود حتما باید شرایط لازم را دارا باشد.

از آنجا که زبان رسمی این کشور اروپایی، آلمانی است و دانشگاه های دولتی هم به زبان رسمی تدریس می کنند پس متقاضی باید دانشگاهی را انتخاب کند که رشته های انگلیسی را تدریس کنند. در این بین دانشگاه وین که یکی از معتبرترین دانشگاه ها در سطح جهانی می باشد رسته های زیادی را به زبان انگلیسی تدریس می کند.

رشته های تحصیلی در اتریش به زبان انگلیسی

رشته های انگلیسی در اتریش متنوع هستند یعنی متقاضی دغدغه ی ارائه رشته تحصیلی خود به زبان انگلیسی را نخواهد داشت. به طور کلی تحصیل به زبان انگلیسی راهی برای آینده ای بهتر و شروعی برای راهیابی به دانشگاه های معتبر جهانی است.

از آنجا که دانش انگلیسی و توانایی ارتباط برقرار کردن با دیگران از طریق این زبان به معنی بالا بودن سطح سواد جهانی است و تمام افرادی که قصد مهاجرت، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و … را دارند اولین قدم این است که یادگیری زبان خود را در اولویت بگذارند.

اهمیت این زبان به قدر زیاد است که افراد خارج از بحث مهاجرت و سفر روزانه در تحصیل و کار خود بارها با این دانش سر و کار دارند و تقریبا رنج های سنی مختلف مشغول تحصیل این زبان هستند.

اگر افراد به عنوان دانشجو خواهان تحصیل در رشته های انگلیسی در کشور اتریش شوند حتما باید مدارک انگلیسی مرتبط با رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی لازم را داشته باشند و اولویت اصلی آن ها یادگیری زبان باشد تا در یادگیری دروس دانشگاه و کار مشکلی نداشته باشند.

مزایای تحصیل رشته های انگلیسی

تحصیل در رشته های انگلیسی در اتریش قطعا مزایای بی شماری برای دانشجو به همراه دارد. چون اتریش یک کشور ثروتمند اروپایی است که سالانه افراد زیادی به قصد گردشگری وارد این کشور می شوند و همین درصد بالای گردشگر در اتریش منبع درآمد زیادی به حساب می آید.

در این کشور چندین زبان رایج شامل کرواتی، مجاری و اسلووانیایی وجود دارد اما زبان رسمی آن آلمانی است ولی تمام اینها مانعی برای رشته های انگلیسی در این کشور نشده است و دانشگاه های بین المللی زیادی انواع رشته های مهم و پرطرفدار را به زبان انگلیسی تدریس می کنند.

اگر شما بخواهید خود رشته زبان انگلیسی را در دانشگاه های این کشور بخوانید نیازی به مدرک زبان نخواهید داشت. اگر در سایر رشته ها بخواهید ادامه تحصیل دهید از الزامات اساسی آن ارائه مدرک آیلتس می باشد. که برای هر مقطع تحصیلی سطح آن مشخص می شود. قطعا تحصیل در هر رشته ای در دانشگاه های اتریش نیاز به پیش نیازهایی دارد که لازم است دانشجو قبل از شروع آن ها را تکمیل کند.

انواع رشته های انگلیسی در کشور اتریش

متقاضی ادامه تحصیل در رشته های انگلیسی در اتریش در ابتدا باید از رشته هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند اطلاع پیدا کند. برخی از رشته ها در یک مقطع خاص فقط به این زبان تدریس می شوند. به طور کلی هر دانشگاهی یک برنامه جداگانه برای هر سال تحصیلی دارد و یک سری رشته در یک مقطع خاص را هر سال ارائه می کند.

برنامه درسی دانشگاه ها سالانه تغییر می کند و شما باید حتما قبل از درخواست پذیرش از ارائه رشته مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید. از جمله رشته هایی که در دانشگاه های معتبر این کشور ارائه می شوند شامل موارد زیر است.

علوم زیستی

ریاضیات

علوم کامپیوتر

علوم ارتباطات

زبان شناسی

زبان و ادبیات انگلیسی

اقتصاد

جامعه شناسی

گیاه شناسی

بوم شناسی

این رشته به عنوان رشته های شاخص در اتریش هستند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. البته هر ساله رشته های دیگری به این لیست اضافه می شوند و شما اگر به وب سایت رسمی دانشگاه ها مراجعه کنید حتما لیست رشته ها را مشاهده خواهید کرد.

با توجه به اینکه اغلب دانشگاه های اتریشی به زبان رسمی آلمانی تدریس می کنند پس باید قبل از ثبت نام و درخواست پذیرش اطلاعات کاملی از دانشگاه ها کسب کنید چون بیشتر دانشگاه ها هیچ رشته ای در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی ارائه نمی کنند.

از آنجا که رشته های انگلیسی در اتریش بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند و متقاضی بهتر است برای مقطع دکتری رشته خود را به زبان انگلیسی ادامه دهد. چون مقطع دکترا در بیشتر رشته و در اکثر دانشگاه ها ی خصوصی و دولتی تدریس می شود و پذیرش دانشجویان بین المللی در این مقطع آسانتر است.

شرایط پذیرش رشته های انگلیسی در اتریش

کشور اتریش با داشتن بیش از ۳۰ دانشگاه دولتی و خصوصی در زمره کشورهای موفق از لحاظ تحصیل می باشد. البته این رقم مختص دانشگاه ها است و اگر موسسات آموزشی را هم حساب کنیم چیزی بالغ بر ۱۲۰ دانشگاه و موسسه می باشد. اما شرایط پذیرش دانشجو در رشته های انگلیسی در اتریش را دانشگاه ها تعیین می کنند.

به طور کلی یکی از شرایط اساسی داشتن مدرک زبان معتبر است که برای مقطع کارشناسی باید نمره 6 به بالا و برای کارشناسی ارشد و دکترا مدرک آیلتس با نمره 7 را داشته باشد. شرایط سنی و شرایط تمکن مالی و … هم جزء شرایط مهم و بنیادی هستند. فرد باید از لحاظ مالی توانایی پرداخت شهریه دانشگاه های خصوصی را داشته باشد.

از جمله دانشگاه هایی که رشته های انگلیسی را ارائه می دهند شامل دانشگاه وین، دانشگاه یوهانس کپلر لینز، دانشگاه زیگموند فروید، دانشگاه صنعتی وین، دانشگاه اینسبروک، دانشگاه زالتسبورگ هستند. برای کسب اطلاعات تخصصی تر و بهتر در این زمینه می توانید به سایت موسسه تعالی اندیش راه دانش مراجعه کنید‌.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند

هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند هزینه اجاره خانه در اتریش و فنلاند به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Call Now Buttonمشاوره رایگان